вторник, 28 септември 2010 г.

Няма нищо по- лошо от хубавото време

Кога започват историите? Историята на днешното досадно слънце кога е запонала? Не е днес. Днеска ми е неприятно да е топло, така да ми свети в лицето. Да ми е заспало но само някак на очите, а вътре мозъка ми да се блъска. Да ми е топло, но на бузите и на зачервената кожа на главата, прозираща през рядката коса, а гърба ми да трепери. Днеска ми е така, но кога е започнало?
Кръговрата на годишните времена е най- естествения отговор. Това трябва да е. Есента не трябва да е такава, защото непосредстнено зад тая топла шарения иде истината с леден вятър.
Историята на днешното ми лошо настроение не е само заради това, но пък е добро като начално оправдание. Искам вятър и дъжд, ще се почувствам наистина по- добре ако заблъска суграшица.
Трябва ми студ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар